Адміністрація та педагогічний колектив Благовіщенської ЗОШ I-III ступенів вітає Вас на сторінках нашого сайту!

Всеукраїнська науково-практична конференція «Досвід та перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні: регіональний аспект».


Про стан виконання програми науково-педагогічного експерименту щодо впровадження інклюзивної освіти


Дорожня карта інклюзивного класу            


           Академія SMART KIDS зібрала однодумців – учителів,

які вже спробували і використовують електронні ігри на уроках.

               Тобто, є учасниками проекту «Розумники» .

У рамках цього проекту працює вчитель інклюзивного класу нашої школи

                                Черіпко Лідія Олексіївна.

 

Більше про це...............


 



   

                 Інклюзивна освіта – рівні можливості для всіх дітей

У рамках соціальної програми Марини Порошенко здійснена комп’ютеризація інклюзивних шкіл Запорізької області,

які стали учасниками експериментального проекту по розвитку інклюзивного освітнього середовища.

У нашій школі облаштовано новий комп’ютерний клас, який містить 13 комп’ютерів, мультимедійний телевізор, принтер та wi-fi роутер.

У ноутбуки одразу завантажені розвиваючі програми з «Української мови» та «Математики», розроблені видавництвом «Розумники».

Вони розраховані як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для дітей, що типово розвиваються.

Навчальний контент покликаний заохочувати дітей до навчання, розвивати логіку, пам’ять та креативне мислення.

У березні 2017 року вчитель 1 класу Черіпко Л.О. та асистент вчителя Леміш Т.С. пройшли навчання в ході спеціалізованого тренінгу для працівників освітньої сфери « 1 учень – 1 комп’ютер».

05 квітня пройшли урочистості з нагоди початку експлуатації нового комп’ютерного обладнання у 1 класі з інклюзивною формою навчання.

 

  

 

 

 



 

           «Розвиток інклюзивного освітнього середовища у Запорізькій області»

                              Семінар заступників директорів шкіл з НВР з проблеми

                   "Про впровадження і методичний супровід інклюзивної освіти у школі"

 

    

    

                                

 

 

 



 

 

 

На допомогу педагогу інклюзивного класу

 

Педагогічний супровід

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення

Порушення мовлення у дітей характеризуються

не відповідають віку того, хто говорить

самостійно не зникають, а закріплюються

позначаються на подальшому розвитку дитини, затримуючи й ускладнюючи його

потребують логопедичної допомоги

Діагностика мовленнєвих порушень

Медичний аспект

Логопедичний аспект

Психологічний аспект

визначення часу і причин порушення

встановлення порушеного елементу мовленнєвої системи, визначення ступеня порушення та його структури, їх локалізації

виявлення особливостей формування особистості, впливу дефекту на комунікативну функцію мовлення, всебічне вивчення пізнавальних психічних процесів

Класифікація мовленнєвих порушень

клініко-педагогічна класифікація

психолого-педагогічна класифікація

До порушень усного мовлення відносяться:

  • порушення фонаційного (зовнішнього) оформлення вимовної сторони мовлення:
  • афонія, дисфонія – відсутність або порушення голосу;
  • тахілалія – патологічно прискорений темп мовлення;
  • брадилалія – патологічно уповільнений темп мовлення;
  • заїкання – порушення темпо-ритмічної організації мовлення, обумовлене судомним станом м’язів артикуляційного апарату;
  • дислалія – порушення вимовної сторони мовлення при нормальному слухові і збереженій іннервації мовленнєвого апарату;
  • дизартрія – порушення вимовної сторони мовлення, обумовлене недостатньою  іннервацією мовленнєвого апарату;
  • ринолалія – порушення тембру голосу і звуковимови, обумовлене анатомо-фізіологічними дефектами мовленнєвого апарату.
  • структурно-семантичні (внутрішні) або системні порушення мовлення:
  • алалія – відсутність або недорозвиток мовлення внаслідок органічного ураження мовленнєвих зон кори головного мозку;
  • афазія -  повна або часткова втрата мовлення, обумовлена локальними пошкодженнями головного мозку.

До порушень писемного мовлення відносяться:

- дислексія (алексія) – часткове (повне) порушення процесів читання;

- дисграфія (аграфія) -  часткове (повне) порушення процесів письма.

  • порушення засобів спілкування:
  • фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення (ФФН) – порушення процесів формування вимовної системи рідної мови у дітей із різними розладами, внаслідок вад сприймання і вимови фонем;
  • загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ) – порушення формування всіх компонентів мовленнєвої системи, що відносяться до звукової і смислової сторін мовлення (звуковимова, лексика, граматична будова, зв’язне мовлення), при нормальному слухові та первинно збереженому інтелекті.
  • порушення у застосуванні засобів спілкування:

- заїкання;

- прояви мовленнєвого негативізму.

 

10 правил спілкування з людьми, які мають інвалідність

Ці правила використовуються працівниками громадських служб США (складені К.Мейер, Національний Центр Доступності США)

1. Коли ви розмовляєте з інвалідом, звертайтеся безпосередньо до нього, а не до супроводжуючого або сурдоперекладача, які присутні при розмові.

2. Коли Вас знайомлять з інвалідом, цілком природно потиснути йому руку - навіть ті, кому важко рухати рукою, або хто користується протезом, цілком можуть потиснути руку - праву або ліву, що цілком допустимо.

3. Коли Ви зустрічаєтеся з людиною, яка погано або зовсім не бачить, обов'язково називайте себе і тих людей, які прийшли з Вами. Якщо у Вас спільна розмова в групі, не забувайте пояснити, до кого в даний момент Ви звертаєтеся і назвати себе.

4. Якщо Ви пропонуєте допомогу, чекайте, поки її приймуть, а потім питайте, що і як робити. Якщо Ви не зрозуміли, не соромтеся - перепитайте.

5. Звертайтеся з дорослими інвалідами як з дорослими. Називати людей на ім'я або «на ти» можна, тільки якщо ви добре знайомі.

6. Спиратися або повиснути на інвалідному візку - те ж саме, що спиратися або повиснути на її володаря. Інвалідний візок - це частина недоторканного простору людини, який її використовує.

7. Розмовляючи з людиною, що зазнають труднощі в спілкуванні, слухайте його уважно. Будьте терплячі, чекайте, поки він сам закінчить фразу. Не виправляйте і не договорюйте за нього. Ніколи не вдавайте, що ви зрозуміли, якщо насправді це не так.

8. Коли Ви говорите з людиною, яка користується інвалідним візком або милицями, розташуйтеся так, щоб ваші і його очі були на одному рівні. Вам буде легше розмовляти, а вашому співрозмовнику не знадобиться закидати голову.

9. Щоб привернути увагу людини, яка погано чує, помахайте йому рукою або поплескайте по плечу. Дивіться йому прямо в очі і говоріть чітко, хоча майте на увазі, що не всі люди, які погано чують, можуть читати по губах. Розмовляючи з тими, хто може читати по губах, розташуйтеся так, щоб на вас падало світло, і вас було добре видно, постарайтеся, щоб Вам нічого (їжа, сигарети, руки) не заважало.

10. Не ніяковійте, якщо випадково сказали: «Побачимося» або: «Ви чули про це ...?» тому, хто насправді не може бачити або чути.



https://www.dropbox.com/sh/bbqen5ca0rn5snr/AAAYjaUf8tGaNd6dMffClseZa?dl=0