Адміністрація та педагогічний колектив Благовіщенської ЗОШ I-III ступенів вітає Вас на сторінках нашого сайту!

                       ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН

Географія -------16.03-20.03 Тема: Річка . Річкова система. Опрацювати &48,  нанести на контурну карту найбільші  річки світу. Переглянути відеофільм "Життя річки"

23.03, 27.03-Практ. Робота №6 (продовження) нанести на контурну карту найбільші  озера світу, Опрац. §. 49, повт. 48

30.03, 03.04-Опрац. §51, вик. тести ст.. 198.  Тести для 6-7 класів  ТУТ

07.04- Переглянути урок географії  на телеканалі ZOOM (4)

08.04- Повт. §50, 51, викон. в зошит   завд.8 ст185

10.04- Переглянути урок географії  на телеканалі ZOOM (4)

10.04-Опрац. §52

15.04- Оправ. §52,повт. §48,  Переглянути  відео презентацію

16.04- Оправ. §53. Вик. завд. 8 ст. 193 у зошит (можназа матеріалами Інтернет),  виконати тренувальні тести

29.04- Вик. тематичне оцінювання з розділу «Гідросфера»

КОНТРОЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ: «ГІДРОСФЕРА»

30.04- Опрац. §55, 56, переглянути презентацію

06.05 - Опрац. §57, повт.§55

07.05Опрац. §58, зробити тести ст.. 217

13.05 - Виконати п.р.№8 ст. 216. Дати опис природного комплексу річки чи балки (по можливості )

14.05 - Контрольна робота №2 (14.05 Роботу надіслати до кінця дня!)

20.05 Опрац. § 60,61, вик. практ. роботу 9 (ст.. 223)

21.05 Опрац §62, повт. П. 61

 

Зарубіжна література -----17.03-Читати ст.208-210. Читати оповідання "Усмішка" ст.211-215

20.03. Читати оповід. Р.Шеклі"Запах думки"

Стор.215 відповісти на запитання (п.1-п.6) письмово (в зошити)

31.03-Скласти письм. повідомлення на вибір ст.205

03.04-Опрацювати письмово завдання ст.205

10.04- Аналіз оповідання «Все літо в одному дні»

14.04- 1.Читати оповідання Р.Шеклі "Запах думки "; 2.Відповідати на запитання стор.224  *п.1 усно;   *  письмово   п.2,3,4

08.05 - читати стор. 226-236;   письмово виконати завдання на стор. 236-237 п.1-4

12.05 1.Прочитати біографію  Міхаеля  Енде стор. ‎240-241  2.Прочитати твір"Джим Ґудзик і машиніст Лукас"(бажано в інтернеті);  3.Дати письмово відповідь на питання "Які моральні цінності є важливими для героїв твору?"  4.Схарактеризувати  письмово  стосунки між машиністом Лукасом і Джимом.Поясніть свою думку

19.05 1.Читати повість Астрід Ліндгрен "Брати Левове Серце"  2.Письмово відповісти на запитання  стор. 240(1-4)

 

Англійська мова------16.03- Ex.1,p.133

18.03- Ex.2,p.134  Ex.3,p.134 (письмово)

20.03- Залікова робота ТУТ

23.03- Ex.6,p.135 (письмово)

24.03- Ex.2,3,p.138-139

25.03- Ex.6,p.140 (письмово)

30.03- Ex.3,4,p.141-142

06.04- Ex.1, p.143 (читати та перекладати текст)

07.04-Ex.1, p.143-144 (дати письмові відповіді на запитання)

08.04- Скласти розповідь на тему «Київ – столиця України»

13.04- Ex.4, p.148 (письмово доповнити текст, записавши тільки номер та вставлене слово)

14.04- Ex.1, p.149 (записати нові слова)

15.04- Ex.2, p.149-150 (доповни речення словами з впр.1)

28.04- Ex.2, p.152 (Доповнити речення. Записати тільки номер та вставлене слово.)

29.04- Ex.3, p.152-153 (читати та перекладати текст) Ex.4, p.153 (письмово)

06.05 - Завдання

Пiдсумкова_контрольна_робота_з_письма

Пiдсумкова_контрольна_робота_з_читання

 

Образотворче мистецтво---------- 16.03-20.03 -Ілюструвати улюблений твір Т.Г.Шевченка  Твори (На вибір учня)

30.03-03.04- Створити композицію на історичну тематику в техніці гризайль, на основі матеріалу в підручнику ст..166 - 171 (На вибір учня)

06.04-10.04-Біблійна тема в мистецтві: Створити зображення янгола, за допомогою техніки – витинанка на основі матеріалу- Матеріал тут (Кольоровий папір, картон, клей та ножиці)

13.04-17.04-Вітраж та фреска: Створити імітацію вітражу або фрески на тему «Весна прийшла» або «Великодня композиція (на вибір), на основі відео (Кольоровий папір, картон, клей, фарби та ножиці)

20.04-24.04-Міфологічна тема: Створити композицію на основі одного з слов’янського улюбленого міфу, підготувати невелику розповідь про нього. На основі презентації – Міфологічний жанр (На вибір учня)

27.04- Батальний жанр. Створити композицію «Битва на морі» в батальному жанрі, на основі презентації «Батальний жанр»(Графічні)

11.05- Історична спадщина. Створити композицію на основі сюжету історичної події, яку вивчали на уроках історії України .(На вибір учня)

До 25.05 - Завдання

 

Інформатика-------18.03- 01.04-  Тема: Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережеву взаємодію. Типи комп’ютерних мереж. Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережевими папками. Ознайомитися та законспектувати головне, користуючись інтернет джерелами). Відео та Відео

08.04-Опрацювати теми за розділом «Комп’ютерні мережі»:   1) Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережеву взаємодію. Типи комп’ютерних мереж;      2) Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережевими папками.

15.04- Тема: Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету. Поняття Всесвітнього павутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання. Робота з веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу.  1. Опрацювати  та законспектувати теми за розділом «Комп’ютерні мережі»:   1) Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету. Поняття Всесвітнього павутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання;   2) Робота з веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу.  2. Виконати практичне завдання  3. Подивитися відеоролик   Відео 1Відео 2, Відео 3, Відео 4

22.04- Тема: Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Поняття ключового, пошукової системи. Простий пошук.  План  1. Опрацювати теми за розділом «Комп’ютерні мережі»:  1) Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Поняття ключового, пошукової системи. Простий пошук.  2. Виконати практичне завдання.

29.04-  Тема: Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті.  План  1. Опрацювати теми за розділом «Комп’ютерні мережі»: 1) Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті. 2. Виконати практичне завдання.

06.05Тема: Збереження зображень, веб-сторінок та їх фрагментів. Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн-перекладачі. План 1. Опрацювати теми за розділом «Комп’ютерні мережі»: 1) Збереження зображень, веб-сторінок та їх фрагментів. Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн-перекладач. 2. Виконати практичне завдання. 3. Подивитися відео

13.05 -  Тема: Практична робота №9. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. План 1. Виконати практичне завдання. 2. Подивитися відео.     Тема: Практична робота №10. Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн перекладачами. План 1. Виконати практичне завдання. Завдання надіслані електронно.

 

Біологія --------18.03- Хвощі Плауни. Оправ. П. 40, викон. табл..стор.185

20.03Голонасінні. Оправ. П. 42,викон. табл.. стор.189

Тижнева перевірка знань.    Натиснути тут (дайте відповіді на питання в письмовій формі)

25.03 -Покритонасінні. Клас Дводольні (Жовтецеві, Розові,Бобові, Хрестоцвіті, Пасльонові, Айстрові). Оправ . П.43

27.03- Сільськогосподарські рослини.  Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). Життєві форми рослин. Оправ . П.45

30.03- Переглянути відео практичної роботи в YouTube і описати її: Практична робота №3 Порівняльна будова мохів, папоротей та покритонасінних.  Натиснути ТУТ (Записати практичну  в робочому зошиті і зазначити:- дату;- тему;- мету;- спостереження(у вигляді таблиці)- висновки.)

01.04- Рослинні угруповання. Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Оправ . П.46

03.04-Розмноження та поширення грибів. Оправ. П.47

08.04-Повт. П.40

10.04Повт. П.42

15.04- Повт. П. 39-43

17.04- Підгот. повід. про 1 представника родини Покритонасінні – родини:  Жовтецеві, Розові,Бобові, Хрестоцвіті, Пасльонові, Айстрові (родина на вибір учня) в електронному вигляді(фото рослини, загальна характеристика) На допомогу у вивченні теми презентація вчителя «Відділ Покритонасінні рослини»

30.04- Підготувати  повідомлення про 1 представника  з родини Злакові  (на вибір учня), повт. П.45,46, створити порівняльну таблицю  культурних  рослин  будь якої групи  (на допомогу у вивченні теми презентація вчителя)

 

Назва рослини

Особливості зовнішньої будови

Застосування людиною

06.05- ПР №5 Вибір  видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.

08.05ЛД № 14  Будова шапинкових грибів(оформити роботу в зошиті)

13.05 -  П.50,51, ПР №5 Розпізнавання отруйних і їстівних грибів  Відеоурок(Слайд – Домашнє завдання- виконати після ПР №5)

15.05П.52,53

20.05Семестрова контрольна робота № 2 (виконувати на окремих аркушах)

22.05Міні – проєкт «Значення грибів у житті людини»

Продовження домашніх завдань